[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
Paljon on etukäteen puhuttu ja mainostettu, että Finnevikin silta kaartuu. Aluksi on tuntunut siltä, että mitenkä se kaartuu ja onko sitä kaarevuutta. Nyt kun rakentaminen on edennyt, voi Galileita mukaillen sanoa: ”Se kaartuu sittenkin” – ”Eppur si muove”. Käytännössä on päästy jo yli tulvaniityn ja sillan tuleva muoto alkaa hahmottua.
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]