[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
Suomenlahdentiestä on tulossa hieno puistotie/-katu. Tiistilässä nimittäin istutetaan puita jalkakäytätvän/pyörätien ja ajovaylän väliin. Finnevikin siltaa kuoritaan edelleen laudoituksista ja muoteista. Kalanonnikin on läsnä.
Rantaraitin purosillalta talleille johtavan kävelytien varressa oleviin puhin on ilmaantunut merkkinauhoja, joissa lukee kaukolämpö. Lähes jokaiseen puuhun tulvaniityn ja kävelytien väliin. Tietoni (JR) mukaan siihen ei asenneta kaukolämpöä, vaan kaukokylmää. Toivottavasti nauhat tarkoittavat säilytettäviä puita eikä kaadettavia. Fortumin tiedotteista ei löydy selvennystä.
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]