[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
Kalastajantien jälkeen uusi Suomenlahdentien kulkee jonkun matkaa maan päällä noustakseen sillalle tulvaniityn ylitykseen. Takaisin maanpinnalle tullaan bussivarikkojen kohdalla. Siis sekä tulvaniitty että Finnoonpuro ylittyvät tulevaa Finnevikenin siltaa pitkin. Paalutus ja anturikaivannot liittyvät suurimmaksi osaksi sillan rakentamiseen.
Viime viikolla Tiistilässä laskettiin eristemattoa maanpäällisen tien pohjalle ja tällä viikolla alkoi kivimurskeen kasaaminen tien pohjalle. Näky oli aika erikoinen. Vähäluminen ja suhteellisen lauha talvi on ollut rakentajille varmaan mieleen.
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]