[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
Parin viikon ajan on jännityksellä odotettu, koska täyttömäen poisroadaaminen alkaa. Nyt täyttömäkeä on pikkuisen puraistu Metrokeskuksen puolelta. On tietysti loogista, että louhinta tapahtuu Metrokeskuksen puolelta kuljetusten vuoksi. Altaan puolelta, betonisen lämpöputken päältä katsottuna kaikki näyttää olevan ennallaan. Japanintatar on edelleen paikallaan ja samaten muutama kuivunut jättiputki törröttää edelleen rinteessä.
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]