[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
Kun on savinen maa ja savea paljon ennen peruskalliota, menee paalujakin runsaasti. Suomenlahdentien rakentamisessa paaluja on monelaisia: on puisia, niitä on betonista ja kairamuotilla tehtäviä teräsbetoni paaluja. Paikoin tulvaniitty on kuin paalujen kasvimaa. Tiistilään näkyy jo hyvin tulvaniityn yli. Paalutusryhmät ovat jo käytännössä kohdanneet tulvaniityllä.
Mielenkiintoinen oli tämän viikon havainto putkivarastosta täyttömaa-alueella. Putket ovat nokkoskukkulasta hivenen altaalle päin polun vasemmalla puolella. Voivat olla myös HSY:n. Mutta ovat sen verran pitkiä, että veikkaus kohdistuu rakentamiseen. Rakentamisessa tarvitaan siis paljon varastotilaa.
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]