[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
Kun on käytännössä ollut kuukauden poissa Suomenojalta jännittää tietysti miltä täyttömäen paikalla nyt näyttää. Yllätys: miltei samat kasat ovat paikallaan, ehkä jonkinverran vähentyneet, aarrekasakin on edelleen paikalla. Sen sijaan määperä on nyt upottavaa mutaa ja liejua.
Hyljeluodontien toisella puolella tapahtuu. Metsää on kaadettu paljon metrokeskuksen työmaan pohjoispuolelta ja Finnoonsillan uuden osan päästä. Aletaanko Finnoonsiltaa rakentamaan vai tehdäänkö tilaa metroaseman rakennuksille.
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]