[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
Lähdetäänpä jälleen kerran matkaan Iivisnimestä ja Hannuspellosta. Kuten viikko sitten oli esillä tapahtui Bondaksen sillan valuu juhannusta edeltäneellä viikolla. Gallerian ensimmäisessä kuvassa näkyy silta ja se miten vanha kulttuuriympäristö muuttuu. Ja sitten matka jatkuu läpi Hannuspellon vanhan varasto- ja varikkoalueen, jota uusi tie tulee siistimään. Bussivarikon edessä näkyy jo kaistojen pohjat. Silta ylittää reilusti tulvaniityn ja Tiistilän metsässä näkyvät pilarit ja siellä tehdään pohjustustöitä.
Tiistilässä onkin sitten sekavaa. Kalastajantie ja Suomenlahdentien risteys toteutetaan ympyrällä. Ilmeisesti ympyrän valmistelutyöt ovat käynnissä. Erilaisia putkia ja sadevesikaivoja onvarastoitunaa. Paljon kevyenliikenteen kiertoteitä. Suojateiden muuttuneita paikkoja.
Aiemmin myös kerrottiin myös maaperätutkimuksista, joita tarvitaan, jotta voidaan arvioida alueella olevan kromin luonne. Nyt on myös täyttöharjanteelle ilmaantunut lisää putkia (kuvausta tai kaasumittauksia varten?). Täyttöharjannehan on saanut tuomion – sen hävittäminen ja osittainen kuskaaminen ongelmajätelaitokselle ovat kyllä aika mielenkiintoisia haasteita.
[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]